Monday, April 12, 2010

Dream Dream Dream

Me: B, jgn stop dekat sini. Bahaya.
Ai: Xpe. Diorg tembak2 start magrib je.
Me: B, jgn pegi kedai blkg tu. Situ la tmpt diorg start tembak2.
Ai: Xpe...Belom magrib lg.

Tgh dudok2 dekat kedai belakang. Tibe2 ade org gado and tembak this one guy. And sume org start tembak2

Me: BBBB!!!!AAAAA!!

Lari sambi tutop telinga. Ai hilang. Separated. Aku lari sorg2 cari cover. Then terjumpa blk Ai dekat 1 rumah ni. Sorok dkat porch. Pastu Pakcik depan rumah tu bukak tingkap.

Pakcik: Nk sewa ke??Pakcik jg rumah tu. Nk sewa harga %^$& (xigt brp).
Ai: Xpe pakcik. kami x lame. nk gerak da ni.

Tibe2 ade segerombolan budak2 pkai bj ala2 PLKN dtg kelam kabot.

budak PLKN: Xnk sewa kami nk sewa!

Teros msk rumah tu kelam kabot.

Me: Camne ni B, mn nk lari.

Teros lari nk keluar dr tempat tu. Lari smpai ke tepi nk g arah kereta. Tgk2 ade pagar xle keluar. Org tembak2 nampak kami.

Pengganas: Hoi!!!!
Ai: Lari B!!!!

Aku pn lari. Ai pegi ikot lorong lain.

Me: B!!!Jgn ikot situ!!!

Tibe2 aku lari masok 1 kawasan yg mmg kwsn utama tembak2. Pengganas byk gila!Sume tgk aku. Tibe2 Ai dtg ntah dr mn ntah. Aku pn nyorok blkg Ai.

Pengganas: Ape kteorg nk buat ngan korg ni??Ha nk watpe ngan pmpuan ni??

Die mcm ks pilihan byk2. X igt ape pilihan.

Last2 tibe2 kteorg tepi pantai. Sexy sket due2 pkai swimming suit. hahahaha!

Ai: Hurm bagos jugak u ks pilihan tu. Xdela bende trok2 ln jd.

Aku pn bkk pashmina then nampak bdn ku penuh parot yg mcm tatu. So aku nk msk dlm laut.

Ai: Baik2 B. Nnt sakit luka2 tu.

THE END.

So xtaula pe motif mimpi ni. Maybe utk menunjukkn kedegilan Ai??Atau suh kterang pk kalao nk g honeymoon nnt jgn g negara pengganas?Atau mungkin 1 dunia ni akan penuh ngan pengganas nnt?atau mungkin nk tjk kalao ade pengganas bdk2 PLKN xle pkai?sume nyorok dlm rumah sewa?atau mungkin utk menunjukkan aku tepengaruh ngan cite2. nk kate game aku x main mafia wars atau cs. Ntahla. Byk je mimpi2 ln. Lain kali aku post lg. Mungkin 1 ari aku leh jd pengarah movie???????hee sekian.

2 comments:

Isumaru said...

ismal ishak likes this entry!

(menjelma jadi kak seri siantan jap)
kak seri rasa, maksud mimpi ini adalah, kamu berdua akan saling melindungi antara satu sama lain kalau terjadi sesuatu musibah. tetapi, hayfa kene lebih berhati-hati dalam membuat keputusan. sebab jiwa hayfa yang sensitif akan menyebabkan hayfa yang paling ter-affected jika berlaku sebarang kecelakaan.

sekian dari kak seri siantan. jumpa lagi minggu hadapan!

Hayfa Amira said...

wuuuu i like u kak seri siantan!~

nnt i tulis lg mimpi2 so that u leh tafsirkn.. (kerjaya br nampak?)